Svar på fråga!

Jag fick en fråga av Anneli! Kul :)
Fråga:
jag har en fråga eftersom du verkar gilla dom så mycket.
vilken film var dom senaste med i? tänkte för jag har inte sett dom på år och dar inom filmindustrin :)

Svar:
Du har rätt jag gillar dom:)
Ashley är inte så mycket i filmbranchen längre, den senaste filmen var med Mary-kate i New York minute! Hon har säkert gästat någon serie, men tyvärr ingen jag känner till:(
Däremot är Mary-Kate fortfarande skådespelare! Hon har varit med i t.ex några avsnitt av Weeds & Samantha who? och filmer som The Wakness och Beastly! Beastly är den senaste filmen.
Den nästa film som kommer med Mary-Kate heter Story of a girl:)

Hoppas du fick svar på din fråga!



Mary-Kate & Ashley i filmen New York Minute! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0