Justin bieber biljetter

 
Här har ni sidan som ni ska gå in på om ni vill ha Justin Bieber biljetter!!:
http://mileycyrusdaily.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-justin-bieber-biljetter.html#comment
 
Måste bara säga först, det känns så kul att det finns sådana snälla människor som delar ut biljetter såhär!Kärlek!!
 
Motivering:
Jag skulle vilja vinna dom här biljetterna på grund av att min kompis älskaaar honom! 
Vi båda stod i kö på ticnet i hopp om att få någon biljett, men hade otur:/
Min kompis fyller år snart, om jag skulle kunna ge henne biljetterna, skulle hon bli så lycklig!
Jag gillar också han han har bra musik och han ser bra ut;) Han är ju en grym artist!
Vill verkligen vinna! Skulle vara en grym upplevelse!:)
Vi får se vad som händer med tävlingen om man vinner eller ej. Men nu har jag försökt, Håller tummar och tår!
 
 
Gå in och läs allt om fina miley, eller tävla:
http://mileycyrusdaily.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-justin-bieber-biljetter.html#comment
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0